|
Post by spirradedelow on Mar 16, 2022 21:17:09 GMT -5
------------------------------------------ ▶▶▶▶ Lær svensk med LinGo Play ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------ ▶▶▶▶ Lær svensk med LinGo Play IOS ◀◀◀◀------------------------------------------ ------------------------------------------ ▞▞▞ låse op (mange krystaller) ▞▞▞------------------------------------------ ▞▞▞ Lær svensk med LinGo Play 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------ ------------------------------------------ Tak for denne ansøgning, men hvor er mit sprog? Vi taler persisk Lær svensk med LinGo Play Læring bsuuJeg håber, at lyden starter automatisk Er god dejlig 😀 godt Learn Swedish with LinGo Play Təhsil nyjHreat Meget flot,👍✅🆗🇸🇪 sjov og fin app Rail Rush Arcade nzviFantastisk app til sprogindlæring, også sjove spil og også en fremragende tilføjelse af radio og tv på målsproget Learn Swedish with LinGo Play Education vevDenne app er meget nyttig. Og jeg er helt enig, hvis nogen siger, at denne app fortjener fem stjerner. Mange tak🙏❤ Har problemer med appen - har afsluttet flere emner, men appen opdaterer ikke med % gennemført. En række ord er forkerte, og der bliver ikke gjort noget for at rette de rapporterede fejl, selv når der linkes til Svenska Acadamiens ordbog - den officielle sprogkilde for svensk. Overrasket over, at materialet ikke ser ud til at være kontrolleret til den tbh. Det er generelt en god app, men fejlene indgyder ikke tillid til materialets nøjagtighed, og buggy-grænsefladen mindsker min indlæring. Hk İsveççe Öğren - LinGo Play Eğitim lsfwVidunderlig app
|
|