Post by spirradedelow on Mar 16, 2022 21:38:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Forgotton Anne ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Forgotton Anne IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spil (forøg penge) ▞▞▞
▞▞▞ Forgotton Anne 2022 version ▞▞▞
Bedste spil, jeg nogensinde har spillet på mobil, jeg hader normalt kontrollerne og guiderne i mobilspil, men dette spil er perfekt og på niveau med enhver AAA pc eller konsolspil, og en fantastisk Anime
Forgotton Anne एडवेंचर grn
Interessant historie at få spillere til at føle og vænne sig til controlleren. Grafikken er smuk. Masser af forskellige interaktioner og baggrunde for også at holde spilleren interesseret. Den eneste ulempe er, at prisen er for høj sammenlignet med andre spil derude. Jeg tror, at udvikleren vil få flere ppl at downloade og holde sig til at købe det, hvis det er billigere.
Fantastisk, sjovt, vanskeligt, det perfekte mobilspil!
Forgotton Anne Adventure ekti
Forgotton Anne სათავგადასავლო myz
Super godt spil. Dette er det første spil, der har spillet en super flot grafik og karakterstemme, det er så ægte... Mere opdatering om spillet.😁😁😁
Det er et rigtig godt spil
Cutscene bliver glitchy og vil ikke spille
Ved ikke hvorfor den fik gode anmeldelser. Meget kedeligt. Hver gang de siger, at anima lyder som enima. Jeg kunne bare ikke finde en eneste grund til at betale 7$ for hele spillet. Nej, jeg tager en hård aflevering.
Spil det på pc. Kontrollerne på Android-versionen er meget svære at bruge. Dog nemt et af mine yndlingsspil lige nu
For stort....for dyrt.... I burde vide, at et pc-spil ikke er så godt på smartphone. Bortset fra at det er muligt at spille på ALLE SMARTPHONES. Og historien er ret KEDELIG ... bevægende ting .... pfff! Yeah sikkert..
Simpelthen fantastisk. baggrunden ser fantastisk ud, miljøet er detaljeret, stemningslyden er så fordybende, karaktererne er smarte og levende, historien bevæger sig og gameplayet er så vanedannende, at købe hele spillet var det hele værd. Desværre kræver dette spil en mere kraftfuld cpu for at køre, men spillet? jeg elsker det
Il gioco richiede una quantitá esagerata di risorse per funzionare, nonostante una grafica modesta. Ho trovato i controlli veramente poco usabili, tolgono tutto il divertimento.
utroligt lavet, meget få annoncer, jeg føler det meste af tiden, at jeg bare kigger på, hvor smuk kunsten er.
Grafikken, der bliver vist i dette spil, er en meget smart teknik. At kombinere 2D og 3D er meget fantastisk og en meget fantastisk kemi for et historieeventyrspil som dette.. Historien er et mysterium, miljøet er meget synkroniseret med musikken, og den stemning, den giver dig, når du er på mission er næsten præcis, der er meget potentiale i spillet, selvom jeg ved, at jeg har savnet nogle.. Men bortset fra det er det en meget vidunderlig oplevelse at få, selvom slutningen er lidt foruroligende.....
Skal betale for at fortsætte efter 1 lille sektion af gameplay.
Forgotton Anne Avanture wbrs
Selvom spillet, animationen, lyden og musikken er god. Kontrollerne er forfærdelige, hvilket er en rigtig skam, da det tager fornøjelsen af et godt spil ud. En simpel opgave som at løbe og hoppe er virkelig irriterende. Det faktum, at du ikke kan tildele et sætpunkt på skærmen for venstre og højre skifte er irriterende, da du nogle gange trykker på kanten af skærmen og ikke tillader plads at bevæge sig. Jeg vil gætte på, at jeg får dette spil på Steam i stedet for.
Spillet fejler, og jeg ender med at spilde tonsvis af tid på at genstarte historien fra...begyndende kontrolpunkter. Kan ikke styre dørskive for at åbne dem. Jeg ville ønske, at jeg kunne refundere 6,99 af mine penge.
Grunden til, at jeg bedømmer det 2-stjernet, er, at lyden er meget flad, og gameplayet også er fladt. Jeg har søgt i nogle dage. Hvis du ikke fikser det, har jeg muligvis slettet det. SÅ PLS FIX DET PLLLLLLLSSSSSSSSS.
<a href=""></a>
For det første fantastisk grafik og lyd. Men hvad skal jeg gøre? Lige efter kreditterne sad jeg fast. Jeg kunne ikke finde ud af, hvor jeg skulle tage hen, eller hvad jeg skulle gøre. Jeg løb så langt til venstre jeg kunne. Jeg løb så langt til højre jeg kunne. Jeg gik op så langt jeg kunne. Efter cirka 45 minutters løb rundt i det samme terræn gav jeg op.
Klodsede kontroller på telefonen ødelægger oplevelsen. Smuk grafik.
Er lige kommet dertil, hvor den ville have mig til at bedømme den. Jeg elsker det, kunsten er den bedste
Dette var det bedste spil, jeg har set blandt alle spil i mit liv. Men efter nogen tid spørger den mig 850 bd taka eller 10 US dollars.Jeg spiller aldrig denne type spil, som beder mig om penge. Men hvis du kan betale, så betal. Det er et fantastisk spil.
Waw! Dette spil er noget andet, efter at have spillet det, følte jeg mig så begejstret for historien og nysgerrig efter hvad der følger, Det er et eventyr, der er fyldt med mærkelige karakterer og en fantastisk historie, grafikken er så detaljeret og for god til bare en mobil device i fyre har gjort et godt stykke arbejde med at lave dette mesterværk, det er et af de få perfekte spil, jeg elskede det, og jeg anbefaler alle, der læser dette, at prøve det!
Uforudsigelig og upålidelig automatisk lagringssystem. Fik min gemte fil rullet tilbage to gange.
Fantastisk oplevelse, jeg er lige begyndt at spille dette spil og forbløffer mig allerede
Fantastisk grafik, forfærdelige kontroller!
Forgotten Anne er et af de meget sjældne spil, hvor det ikke bare er et spil, men en højere form for kunst. En form for kunst, der kun kan opnås af andre som Persona 5, Life Is Strange eller Night In The Woods. Jeg ville virkelig gerne give denne 5 stjerner, men min oplevelse havde været plaget af ydeevne- og kontrolproblemer på min Samsung Galaxy Tab S3. (Måske er det på tide, at jeg overvejer at købe en ny tablet?) Vil ikke ødelægge handlingen, bortset fra at sige, at du måske vil have en æske med væv ved hånden for en sikkerheds skyld.
Jeg købte play pass specifikt til dette spil og var så skuffet, da jeg begyndte at spille, og lyden lyder som en radiostation, der ikke er indstillet korrekt. Jeg ryddede cache og data uden forbedringer. Super skuffet. Ret venligst.
Jeg kan godt lide spillet, men hvorfor skal vi betale for at få den fulde version, ligesom WHO downloader dette, og du skal betale Kan du i det mindste gøre det fulde spil gratis, jeg mener, jeg er ligesom 9, og jeg har ikke penge til at købe det og tak fordi du læste med
Forgotton Anne er ikke kun noget, jeg vil huske, men også vil værdsætte. Scoringen er fremragende, stemmeskuespillet er ikke cheesy, og verdensopbygningen er i top. På grund af disse kan jeg tilgive de klodsede kontroller.Men et stort problem, jeg havde med appen, var skybesparelsen. Mistede omkring 2 eller 3 timers gameplay i mit første løb, da jeg valgte skybesparelse, så skete det igen. Jeg ville have givet dette 5 stjerner, hvis det ikke var for dette ene problem. Bortset fra det elsker jeg det. Det er værd at købe!
Det haltende problem er sindssygt, selvom jeg kan køre meget tungere spil end dette, Please Optimize it.
Desværre var jeg nødt til at sænke min vurdering drastisk under demoen. Lovende grafik og historie, men "arcade"-aspektet af kontrollerne (løb/hopping/klatring er til arkadespil, ikke Graphic Adventures, de er to forskellige genrer) og det faktum, at spillet lagde på under demoen (da Anne mødte sin veninde, der var låst inde i en bygning, hvor hun pludselig stivnede på et billede af, at hun var "blæst" og begyndte at glide, så bevægede udsigten sig ned til det sorte rum under gaden.
Kontrollerne er forfærdelige
Hvis bare dette er gratis, så giv 5
Fantastisk spil og historie. Det eneste negative er, at betjeningsknapperne på skærmen er en smule ubelejlige og ikke de nemmeste at bruge, netop når du spiller på en telefon, mens du holder den. Jeg forestiller mig, at det slet ikke er i stand til at gøre det på en tablet, medmindre jeg havde det på et bord eller på skødet.
Absolut elskede dette spil. Smuk grafik, usædvanlig, men provokerende historie. Elskede karaktererne. Min eneste klage ville være, at betjeningspanelerne på skærmen til tider kunne være en smule temperamentsfulde, hvilket gør nogle sektioner ekstremt frustrerende. Alt i alt et af de bedste spil jeg har spillet i et stykke tid.